Optiweekend 8 t/m 12 jaar

Personaliseer de activiteit naar wens en voeg hem toe aan je boeking. Later kun je meer activiteiten toevoegen en deelnemerinformatie opgeven.

Week. Tijdens welke week wil je komen?

Geslacht. Op welke slaapzaal lig jij?

Deelnemers. Hoeveel personen geef je op voor deze cursus?

Controleer en boek. Er wordt nog niks in rekening gebracht.

Configureer eerst een activiteit...

Dit weekend is een leuke manier om weer in te komen met zeilen voor de zomer, maar is ook ideaal voor een eerste kennismaking met het zeilen. Overdag krijg je in kleine groepjes les van twee instructeurs in een motorboot, die altijd in de buurt van jou zijn. Door middel van leuke en creatieve lesjes leer je snel het varen in de Optimist. Als je al kan zeilen krijg je wat meer gevorderde lessen en vaar je misschien wel een wedstrijdje!

Tussen het zeilen door zullen er spelletjes gespeeld worden op de wal, en ‘s avonds wordt er nog een groot avondspel gedaan. Dit doe je samen met de cursisten uit de Randmeer zodat je met een gezellige, grote groep bent!

Omdat dit weekend bedoeld is om kennis te maken met zeilen en/of te oefenen voor de zomerweken, wordt er niet op de CWO manier lesgegeven en kunnen er daarom geen CWO’s worden behaald.

CWO gecertificeerd

Verhouding tussen leiding en kind van 1 op 2!

Hoog zeilniveau gecombineerd met dé Brielle sfeer

Inclusief

• Overnachtingen

Uw kind zal van donderdagavond tot en met zondagavond op Brielle verblijven inclusief overnachtingen.

• Eten

Elke dag wordt er een ontbijt, lunch en avondeten verzorgd met tussendoor genoeg snack momenten.

• Zeillessen

Van onze eigen, hoogopgeleide zeilinstructeurs.

• Activiteiten

Aan het eind van de middag, na het zeilen, is er een activiteit en na het avondeten is er altijd een groot (extern) avondspel samen met alle cursisten en leiding.

• Veiligheidsmaterialen

Zwemvesten zijn aanwezig op de zeilschool voor elke cursist.

• Leiding

Er is altijd leiding aanwezig voor de cursisten en deze zullen zij ook altijd weten te vinden. Daarnaast is er een speciale leiding op de wal die ervoor zorgt dat de week een eigen thema krijgt, er leuke activiteiten zijn en gekke stunts worden bedacht.

• Veiligheid

Er is een verhouding tussen leiding en cursist van 1 op 2. Zo is er voor elke cursist genoeg individuele aandacht en worden gevaarlijke situaties voorkomen.’

• Foto's

Er zullen gedurende het weekend foto’s worden gemaakt en elke cursist krijgt aan het eind van dit weekend een leuke foto mee naar huis.

Exclusief

• Uitrusting

Denk hierbij aan een wetsuit (bij Optimist of Laser Vago), zeilpak of regenpak, waterschoentjes, regenlaarzen, bidon etc.

• Verzekeringen

Wij bieden geen reisverzekering, annuleringsverzekering, ziektekostenverzekering etc (zie algemene voorwaarden voor meer informatie).

Veelgestelde vragen

Het kan wel eens gebeuren dat door bepaalde omstandigheden, zoals vriendjes/vriendinntjes of broertjes/zusjes, we een uitzondering maken in de leeftijden. Neem hierbij contact met ons op via c@brielsezeilschool.nl of 015-2150037 (op werkdagen tussen 10.00-17.00), zodat we naar een oplossing kunnen zoeken.